All 34 movie Reviews


MAME Jump MAME Jump

Rated 5 / 5 stars

Oh yeah! Gotta love Van Halen.

Van Halen=awesome
Classic Gaming=awesome

VH + CG = awesome^2

While I try to figure out how that is mathematically possible (both would be 2) Let me just say that this is greatness.


People find this review helpful!

Ballad Fingers Ballad Fingers

Rated 5 / 5 stars

MEAT LOAF!! Absolutely for the win!

Your choice of music could not have been better.
The lip synching was BEAUTIFUL!!

This gets my 5.



Zelda: UO Epis:1 Zelda: UO Epis:1

Rated 5 / 5 stars

Well done. The Golden Power approves.

Very well done. The voiceovers are well recorded and the graphics have been honed to perfection. I have no complaints.



M is Bad! M is Bad!

Rated 5 / 5 stars

Wow, this is great!

This was really well done. Graphics and sound were superb and it was funny as all hell with a bit of cheese interspersed. Personally, I was the Duck Hunt "kill the dog" thing coming as soon as the super scope came out. However, Gary Brolsma completely blind sided me! LOL ROFL ROFLMAO ROFLMAOZEDONG!



Anti Barney Bunch Anti Barney Bunch

Rated 4 / 5 stars

Anti-Barney Bunch=Auto 5/5

I love this. The Barney Bunch deserve to be castrated with rusty chainsaws and that is all you forgot to include.

The animation was mediocre but in comparison to anything that the Barney Bitches put out it kicked ass.

In short: Your heart is in the right place (vehemently against the Barney Bunch) you just need to work on the execution of your ideas.


People find this review helpful!

Geeks In Love Geeks In Love

Rated 5 / 5 stars

Go TmsT!!! Hail the Flash God!

Top of the charts. You are the undisputed master of Flash, hands down. It just goes to show that the greatness of TmsT's Flash can only be made better with awesome music.

Lemon Demon=owns
TmsT=beyond description



Wades An Asshole Wades An Asshole

Rated 4.5 / 5 stars

LOL! OMG this was funny!!

This was hilarious!! Denis Leary is awesome!

To the guy who wrote the last review, read the reviews before yours and you'll notice that not only did Wade review this himself but he also thought this was great.



Engrish Advent Children 2 Engrish Advent Children 2

Rated 4.5 / 5 stars

Funny. Can't wait to get the movie.

I like this kind of thing. Didn't you get that spork thing from Kung Pow?



Locks in Space! Locks in Space!

Rated 3.5 / 5 stars

OMG! I'm teh savior!

You're the saviour! You are one of a number of people who have helped keep this entry in the Portal!


People find this review helpful!

RIP - LF RIP - LF

Rated 0 / 5 stars

GOOD GOD!

Now we have two groups of no-talent hacks spreading these filthy lies!! Next thing you know the Barney Bunch will be in on this and then we'll really be fucked!!
Attention all you mortals out there! This whole "LF in a coma" thing is complete BULLSHIT!!!! DON'T BELIEVE A WORD OF IT IF YOU KNOW WHAT'S GOOD FOR YOUR MENTAL HEALTH!!!!!